من و هزار تو

شعر ، شعر و ...

من و هزار تو

شعر ، شعر و ...

بر فراز سبلان

بلندای ستبر اراده ام

انعکاس آبی آسمان

در نی نی چشمانش

صدا ها

هیجان

التهاب

موج زنان بر یالش

انتظار

و گام ها

      یکی یکی

               و نفس ها

تک چشم آبی فریبایش

چه زیبا و فتان

احاطه خاطره

چه شیرین و گواراست

برچیزی، اینچنین

بس عظیم

بس ستبر

بس نزدیک

به آسمان

به ستاره ها

به آفتاب ...

ستاره من

دیشب

آسمان  خوابیده بود

ننه جان می گفت:

ستاره های چشمک زن

                     لانه ی عقربند

    امشب

           آسمان خوابیده است

کودکیم قد کشید

ننه جان مرد

ستاره چشمک می زند

انگشتم را پس می کشم

                   خنده ام می گیرد

                               ننه جان هم می خندید

 

مجموعه ها


مجموعه ی من

         مجموعه ی تو

     پنجره ی من

              پنجره ی تو

                                  امان، امان

امان از من و تو