من و هزار تو

شعر ، شعر و ...

من و هزار تو

شعر ، شعر و ...

بسان باد

نسیم سرد

پوست سپید صبح

را نوازش می دهد

از برهنگی این پندار

صورتش سرخ،

پرده کنار می رود

پنجره هم سرخ می شود

از  بطن شعله ها

                 بر می خیزد

                          ناله های گرم

سرانگشتان گرم آفتاب،

بال های لطیف پروانه را

و لبان زیبای غنچه را

نوازش می دهد

نسیم سرد

در موهایش می پیچد

بسان باد لابلای برگها

بسان موج بر دریا

بسان پرنده در آسمان

 

نظرات 5 + ارسال نظر
شبنم چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:37 ب.ظ

نسیم سرد...ناله های گرم.....بعضی موقع ها هست که آدم توی شدیدترین سرماها ٫چیزی رو احساس نمیکنه و یه وقتهایی توی اوج گرما یخ میزنه....شاید حس کردن گرما و سرما هم به همون پندار ربط داشته باشه.

همایون پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:28 ق.ظ http://andisheno.persianblog.com

کار مفهمومی زیباست اما در کنار هم چیده شدن و شفافیت تصاویر خلق شده جای کار بسیار دارد.

سپیده دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:38 ب.ظ

نسیم ...باد...گرما...پروانه....غنچه ....موج ....دریا ...اسمان.....و افتاب.....همه با حضور ما...حضور واقعی هرکدام از ما معنا میابد و ؛هست؛ میشود.تا زمانی که بخواهیم انها را ببینیم و بطلبیم..و ؛بسازیم؛....

دوست سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:54 ق.ظ

آپ کن دیگر .

مازیار جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:01 ب.ظ http://f2.blogsky.com

سلام ...
وب جالبی دارید .
من طراح وب سایت چکاد رشت هستم .
موفق باشید.
به وبلاگ من سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد