من و هزار تو

شعر ، شعر و ...

من و هزار تو

شعر ، شعر و ...

سوگند پنجره ها


همانند دو جوی،

                   دو پیچک جوان

بالیدیم بر مدار

              دوستی قاصدکها

همچو

       دو پروانه

                پر کشیدیم

به سرزمین

           ماهتاب

                     آفتاب

سوگند پنجره ها

              نقش بند

                      همه ی دیوار های اتاق

نگویید ، نگویید

        که این همه سراب بوده است

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دختری که هیچ کس و جز تو نداره سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:53 ق.ظ http://banooyemah.blogsky.com

سلام
مسافری هستم به مقصد بهشت َ در این سفر به دنبال هم راهی میگردم که همسفر م باشد . همسفری متفاوت از دیگران با تفکر بالا و اهل علم و دانش با کوله باری از معرفت که همراهی ام کند شاید در این سرزمین یافتم
موفق باشی

azam سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.sindokht.com

دیری است دیگر باور نمی کنم
من به جز سراب ندیده ام الهی تو به جز دریا نبینی دوست خوبم.

سپیده چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:15 ق.ظ

وهمه اینها سراب خواهد بود تا زمانی که گو یی از منظر پنجره ای به دنبال دیدن زیباترین ها باشیم و چیزی جز حقیقت نخواهد بود اگر ما خود را سازنده زیباترین لحظات ببنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد